Kariera

Otwarte pozycje

Firma AGROMEX powstała w 1992 roku i przez ponad 30 lat działalności pozostając biznesem rodzinnym stała się jedną z największych firm transportowych w Polsce. Specjalizujemy się w transportach do/z Wielkiej Brytanii oraz w przewozach AGD.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Elastyczny system pracy.
  • Wynagrodzenie płatne do 10-go każdego miesiąca.
  • Nowoczesny tabor samochodów ciężarowych (Iveco LNG, Scania, Mercedes).
  • Bliskie wsparcie spedytorów.
  • Opieka medyczna za granicą EKUZ.

Obowiązki kierowcy:

  • Przygotowanie pojazdu i dokumentów do transportu.
  • Obsługa tras krajowych i międzynarodowych.
  • Przestrzeganie przepisów BHP.
  • Zabezpieczanie ładunków.
  • Uczestniczenie w załadunkach i rozładunkach.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów.
  • Dbałość o narzędzia pracy i ekonomiczną eksploatację.
  • Terminowe wypełnianie dokumentów.
  • Rejestracja czasy pracy i jazdy (TACHOGRAF).

Wymagania:

  • Prawo jazdy kat. C+E.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowcy.
  • Aktualne badania kod 95.
  • Karta kierowcy.
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę.

Firma Agromex jest jednym z liderów na polskim rynku usług transportu drogowego. Pracujemy obecnie nad uruchomieniem zarządzanego przez Agromex intermodalnego połączenia kolejowego z Polski do Rotterdamu. Uruchomienie tego serwisu jest naturalnym elementem w procesie dynamicznego rozwoju firmy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • kompleksowy program przygotowania do wykonywania powierzonej pracy.

Zakres obowiązków:

  • planowane transportu kolejowego (na styku droga – kolej),
  • czynności administracyjne związane z przygotowaniem transportu koleją (awizacje na terminalach, przygotowanie dokumentów, w tym list przewozowy CIM),
  • monitorowanie i raportowanie przebiegu transportu kolejowego,
  • współpraca z działem spedycji drogowej,
  • bieżący kontakt operacyjny z klientami,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji operacyjnej,
  • wdrażanie działań nakierowanych na utrzymanie wysokiej jakości usług.

Nasze wymagania:

  • chęć do nauki i poszerzania kompetencji,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
  • umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji.

    Masz pytania?

    Napisz do nas a postaramy się udzielić jej jak najszybciej