Zgodność z normą ISO 9001:2015
Zgodność z normą ISO 9001:2015
Firma Agromex opracowała, wdrożyła i utrzymuje od 2008 roku system zarządzania jakością zgodny z aktualnymi wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2015.
Nasz system opiera się na 7 głównych filarach:
- Orientacja na klienta.
- Przywództwo.
- Zaangażowanie ludzi.
- Podejście procesowe.
- Ciągłe doskonalenie.
- Podejmowanie decyzji w oparciu o fakty.
- Zarządzanie relacjami.
Każdy z filarów jest dla nas równie ważny w efekcie czego stworzyliśmy sprawny biznesowo, efektywny operacyjnie i przyjazny klientowi system zarządzania jakością.
Kliknij tutaj aby zobaczyć nasz certyfikat ISO 9001:2015.
Naliczanie i raportowanie KPI
Naliczanie i raportowanie KPI
Key Performance Indicators (KPI) to dane liczbowe, które umożliwiają ocenę efektywności danego procesu poprzez jego porównanie z danymi historycznymi lub z innymi wskaźnikami.
Samodzielnie naliczamy najważniejsze KPI (np. terminowość operacji, redukcja emisji CO2, poprawność obiegu dokumentów), a raporty z tych analiz przedstawiamy naszym klientom na ich życzenie.
Dzięki temu, że analizy te dokonywane są na bieżąco, możemy dostrzec pozytywne lub negatywne zmiany i w porę podjąć stosowne działania.
Kliknij tutaj aby zobaczyć przykładowy raport KPI.
Polityka Jakości firmy Agromex
Polityka Jakości firmy Agromex
- Podstawowym celem jest nie tylko spełnianie obecnych i przyszłych potrzeb klientów, ale również ich przekraczanie. Interakcje z klientami mają nie tylko zbudować zaufanie, ale także w wymierny sposób przełożyć się na jakość świadczonych usług.
- Kierownik ma być wzorem dla swojego zespołu, a jego postawa powinna inspirować i motywować innych do działania.
- Pracownicy są największym aktywem organizacji, dlatego ważne, aby w sposób świadomy byli zaangażowani w proces zarządzania jakością.
- Działania organizacji powinny być oparte na podejściu procesowym, czyli planowaniu, realizacji, monitorowaniu i doskonaleniu procesów.
- Zasada ciągłego doskonalenia polega na stałym dążeniu do poprawy procesów i produktów poprzez systematyczne wprowadzanie ulepszeń.
- Zasada podejmowania decyzji w oparciu o fakty to podejście polegające na opieraniu decyzji na obiektywnych, rzetelnych i udokumentowanych informacjach. Oznacza to, że decyzje podejmuje się na podstawie dostępnych danych, analiz i raportów, a nie na podstawie intuicji, emocji czy uprzedzeń.
- Zasada zarządzania relacjami to podejście, które skupia się na budowaniu, utrzymywaniu i rozwijaniu trwałych i korzystnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami i społecznością lokalną.
Kliknij tutaj aby zobaczyć dokument Polityka Jakości firmy Agromex.